Godnatt snart då

varför är de flesta som komenterar anonyma? Jag är inget peddo som kommer spåra upp ert namn elr så ;) Neh, skoja. jag är faktiskt inget peddo, haha.

Nu sitter jag här i min myschiga lilla säng -,-Och imorgon kommer jag ha på mig mina leopard mönstrade byxorna jag sytt själv :D få se vad alla tycker om den haha. Men det var faktiskt en  lärare som berömde mig för byxorna, hon tyckte dom var grymma och ville att jag skulle sy ett par till henne xD haha.

Helgens planer:
Köpa nya bh-ar!

Påsklovets planer:
Åka Till Dalarna -.- och typ inget mer,... jo äta påskägg och bli klar med min mössa jag just har påbörjat.

morgondagens planer:
Gå till skolan, tur så har man sovmorgon. Sen ska jag städa mitt rum som jag har planerat hela veckan men som jag så snällt har avbokat. Så ska jag rensa garderoben, ska lägga undan det jag inte använder i en annan hylla.

Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0