Hejhej!

Var på sydpolen idag somsagt. Det var skit kul! haha, xD. Först doppade vi oss i det kalla klor vattnet och hoppades på att mina ögonbryn inte skulle sköljas av(för jag har inga förtillfället xD) , men det gjorde dom inte. Sen åkte jag och Elin rutschelkanan om o om igen! Sen mutade jag min lillesyrra på glass ifall hon åkte, Och hon åkte den lilla så jag trodde inte att det skulle bli ett problem, men det vart det, hon småböla lite halvt. Men det gick ju över! Sen åkte jag och Elin tillsammans den stora, och jag var längst fram, så när vi i slutet där vattnet som ska stanna farten så åkte vart det en sån kraft att bikini överdelen åkte över tuttarna, så jag visade ju pattarna inför ett fåtal människor, så fick jag typ string xD Men det bjuder jag på! Sen efter vi badat så gick vi ner på stan, där var vi i den där lekparken, haha det var skit kul. För det var bara bebisar där :') Sen så kröp jag igenom det där tåget, och vet ni? Jag klarade det! Har inte kunnat det på fem år! HA HA! Nu ska jag göra något annat, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0