HEjhej

Sitter här och myser med godis! Eller det är syrrans godis. Idag var det torsdag och det betyder Låååång dag, men jag klarar mig. Jag har märkt att jag har fått ont i magen varje gång jag ätit lunch, och det har pågått under hela läsåret, undrar om det kanske är någon form av ätstörningar? Kanske det inte är, det började iallfall när jag var i thailand i somras(ifall någon är intresserad att informera mig). Just nu så flummar jag lite med Signe, vi planerar var vi ska bo i framtiden. Vi har kommit fram till att vi ska bo i Nynäs med utsikt över hamnen xD Eller kanske i centrum? :D Det får vi se hur det blir.  Familjen ska ju ändå flytta till thailand när dom har chansen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAMNEN!!!!!!!!!!!!!11

2009-04-02 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0