Nej, måste hålla mig mer uppdaterad.

jag försöker men orkar inte. men jag vill inte ta bort bloggen! Känner mig så irriterad, det går inte att ladda upp bilder. Det liksom inte finns där det borde finnas, ni vet den där grejen där man kan välja ifall man vill ha fet stil elr nått. Idag måste jag panta ihop lite pengar(typ 11 spenn) så jag får råd med en macka och jucie i elevcafet! Signe är matvärd imorgon, så jag ska var trevlig och komma tidigare. För jag vet hur tråkigt det är att vara värd i cafet när man inte är med pratglada. Mitt alarm står just nu på 08.45 så jag ändrar till 08.30. Sen går jag upp och klär på mig, borstar tänderna, sminkar mig, fixar håret, går! Hörde du signe! Du behöver inte vara ensam så länge! Mohahaha. Hare bra!

Kommentarer
Postat av: signe

yay xD

2009-04-16 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0