TinTin ska revoltera!

Tintin ska bli vegetarian och skaffa tuppkam! Neh, det där med vegetarian kommer jag inte klara, men jag har kunnat hålla mig borta från skin, djurbebisar, hundar/andra sådanna djur(Har aldrig ätit och kommer aldrig göra det heller) och äckliga fiskdjur väldigt länge, och det tycker jag är det viktiga. Vem äter bebisar? Och i Kambodja äter dom hundar och sånt!

Men tillbaka till håret. Signe är tvingad att hjälpa mig att raka av skiten imorgon. Har viljat skaffa tuppkam väldigt länge, för jullovet tillochmed! Så nu ska det äntligen bli av. Ska inte bli kal, utan jag kommer ta den storsta kammen jag kan hitta till rakapparaten, mohaha! Alla i skolan kommer bah: Vafan har du gjort me ditt hår!? Och killarna kommer väl dryga sig -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0