Titta jag har inte åkt än!

Jag vaknade för en stund sen. Och nu är jag påklädd och sminkad, behöver bara fixa håret nu. Det värsta med huset i dalarna är att det ffinns ingen el, avlopp/vattten, internet, civilisation! xD. Men det är ju tur att vi ska vara i Ludvika och gå runt och turista. Snart kommer pappa från arlanda med farfar, Chieha och lilla Alice. Det ska blir trevligt, för om har varit i Thailand i typ fyra månader. Hoppas dom har köpt något till mig!:D Vet ni en sak till!? Jag har hittat kamera sladden! Så nu kommer det lite mera kvalitet bilder istället för 1.3 megapixel webbkamera.



Resultatet av de smink jag använder varje dag.

Mitt smink jag använder varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0