Sticker på semester imorgon! losers!

MOHHAHA! imorgon sticker jag till thailand! Nanananananaaaaa! Jag är så nervös. Jag gillar inte att flyga. Det är inte det att det är läskigt, jag är inte flygrädd. Det är bara det att det är långtråååkigt. Man liksom sitter där i 12 timmar och glor. Jag kan heller inte somna på flygplan.

Men idag har jag också köpt lite saker till resan. ELler till mig själv.
 Jag har köpt hår wax(extra strong),
mörkare compact pudder(solbränna),
hårfärg(blonderingsmedel),
silvershampoo(ifall det blir gula fläckar),
en jättesuperdupelicius klänning och ett par skor för 700 spenn.
Alla hår och kroppsprodukter eller vad man ska kalla det betalade jag själv ddet andra mamma :) Jag ville ha ett par andra skor som faktiskt såg bra ut också som kostade 200 kr mindre, men mamma sa att brunt inte såg bra ut på mig. Aja, hon får skylla sig själv.

nu ska jag nog vara social med max och sen sova! Signe berättade nyss att hon kommer hit och säger hejdå klockan 8.00! så jag har ställt klockan på sju. Så godnatt alla gullungar! jag bloggar mer snart!

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej tina jag hoppas du ser det här innan du kommer hem!

Hur ska vi kunna ge dina kaniner mat när du inte ens har gett oss någon kaninmat? Liksom de kommer väl dö av hunger om du inte berättar hur vi ska få tag på det. Signe sa att ni skulle lämna garagedörren upplåst men liksom det har ni ju inte och jag tror inte vi orkar att ta maskrosblad varenda dag. jaja men hejdå jag hoppas du får en bra semester sorry för att jag aldrig sa hejdå.

2009-06-17 @ 22:43:46
Postat av: oskar sjödahl

inte sova? nu får du inte ljuga.

du snarkade faktis!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-23 @ 08:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0