Förlåt och Tack!

Här har jag inte varit social på bloggen i typ tre dagar. Har dåligt samvete för det faktiskt. Pågrund av att fyra personer har tagit sig ork att komentera min blogg :) Och jag känner mig uppskattad xD Så tack ^^

Idag har jag bara varit i skolan. Absolut inget har hänt idag! Föutom att jag fixat Wow (World of Warcraft). Det laddar nu och kommer nog göra det till imorgon. haha, det är helt sjukt att ja väljer att börja spela det för liksom för ett halv år sen så tyckte jag att det var värsta nörd grejen att spela det :) Men jag känner ingen (alltså en tjej) som faktiskt spelar WoW. Och jag gillar att vara onormal så jag väljer att spela det. Nån som kan eller mer vill tipsa mig lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0