mjukglass=mys

Våran idrott var inställde idag så vi fick gå hem tidigare, fast vi fick en hemuppgift istället. Det ska bli kul att läsa den.
Alice som medverkar i musikalen har haft rep hela dagen idag och hela dagen imorgon, så hon kom hem till mig och var helt slut körd! Sen gick vi och delade på en stor mjukglass. Ska nog till affären igen och köpa smått o gott till bilresan iimorgon, ska ju till dalarna under långhelgen -.- Försöker övertala pappa om att köpa en studsmatta upp dit så man har något att göra. Och apropå att ha något att göra Emma ska med sin kusin Nathalie med upp, och om det får plats så sa vi ha med Ellen också, en hund.  Hoppas!Hoppas! haha, min syster ska ta med en kompis och jag en hund, det låter ju faktiskt ganska roligt, Nu ska jag dra hejd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0