Proana?

JAg är så psykad som tittar runt på en massa pro ana sidor efter bantningstips, det är ju liksom det sista man tittar på. Men sen jag fick veta att jag faktiskt hade gått upp i vikt(när jag faktiskt trodde att jag fortfarande vägde 52) så har det vart lite siso där. Jag ska nog försöka leta upp en stegräknare och börja gå 2000 steg varje dag efter skolan, kanske mer. Men jag vill gå ner i vikt! Det var tider det då man vägde 35 kg. Eller då man vägde 38! Då gick jag i femman, det vart lite pinsamt för på vårterminen gick jag upp 10 kilo -.- sen gick jag bara upp o upp. Men plattmage ska jag ha! Det är mitt nya mål! Plattmage och mindre röv! Beach 09 here i come! har en månad på mig xD Jag har hört att om man skippar kolhydrater så går manner i vikt, det kanske funkar. Ska prova och kolla om det kanske funkar. Egentligen är det ju inte bra för växande barn att banta, men bajs på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0