sola o plugga

sola har jag idag men inte pluggat. Vi har ju ing läxor och sånt så det känns ju lite fel med att säga plugga, vi säger komma igen xD J

aag är väldigt efter i matten och jag har inte gjort klart ett arbete i engelskan. Men skit samma. Vlir det fint väder imorgon kan jag ju sola och plugga, eller hur?

För en stund sen limmade jag fast paljetter på min hand, jag ville se lite rolig ut säger vi. Och jag limmade med fejknagel limm! Det var lite knepigt för ibland limmade jag ihop mina fingrar! Fast jag fick ju loss dom som tur var. Men nu har jag
tagit bort dom, vart rädd att typ att det skulle bli fuktigt i (om det nu var några) luftbubblorna så skulle det typ börja mögla eller något! Haha, det som var så kul är att när jag tog bort paljetterna så fick jag med allt skräp jag hade på huden, så nu har jag en massa vita fläckar på handen, xD



Kommentarer
Postat av: S

jag sa ju det..

haha. XD

2009-05-30 @ 23:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0