Vad ska man göra en lördagskväll?

Slappa, sova, leka:O, dansa, titta på film, eller vadå? Jag har skit tråkigt, för mamma har damp och vill förtillfället att jag ska bo hos pappa på heltid, syrran är i ett annat rum framför datan, pappa jobbar, och lilla jag ska vara gammalmodig och titta på Forrest Gump igen, till mitt försvar så tittade jag bara på den i en kvvart igår. Fast jag vet inte om jag orkar se den. Kanske läser lite istället. Det värsta är att jag läser "ljudet av ditt hjärta" (En twilight bok) och jag har börjat kära ner mig i Jacob! Och Dimitri! Fast det har inget med Twilight att göra, hade liksom sett Anastasia idag med alice, och jag bölade och bölade. Liksom så romantiskt liksom! Måste se den igen så att jag tröttnar på den, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0