Angående Kissies "förebiler"

Läste nyss Kissies blogg, ni vet Dissar/Gillar listan?
Där står det om att det finns tjejer som "härmar" henne. Jag vart nästan besviken på Kissie. Jag läser henne blogg nästan varje dag och Blondinbellas. Och båda är i nästan samma ålder men det är en stor "mogenhetskillnad".  Och hon påstår att  folk härmar henne. Med det blonda håret och sminket. Vafan, det platina-blonda håret startade på Marilyn Monroes tid, och det var ju ganska länge sen, men om hon påstår att hon var först med det så måste hon vara otroligt gammal. Jag skulle vara fett stolt över mig själv ifall jag hade förebilder eller något liknande. Och Kissie fansen slickade röv rejält asså!
"De är då långt ifrån lika snygga som dig ;D" Sen att det finns 30+ som komenterat och hållt med Kissie, asså, jag är 14 år och fattar att det är omoget! Nej, jag orkar inte ta och spilla mer tid på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0