Årets första vårväder i Sorunda

Imorse när jag tittade ut genom fönstret så såg jag äntligen mark! Eller gräs kanske man ska säga. Men det var ju dock inte  grönt grås utan mer brunt och jordigt. Men det är ju en början eller hur? :D

Idag var det söndag, och jag orkade verkligen inte gå upp! Kunde liksom inte somna förns ett-två i natt. Fast man vill ju inte bli anmäld för skolk så man blir ju tvungen att gå upp. Och idag var det tyska prov och jag "failade" helt totalt. Så var jag tvungen att skafsa med läraren för att få gå. Men egentligen så ska man ju göra det man klarar av på provet, liksom man får ju minusför fel också, så det var ju ingen ide. Usch, jag rent av hatar tyska lektionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0