Godis!

Är inte godis det bästa som finns. Jag gillar antingen söt eller sur! Egentligen vet jag att det faktiskt inte innehåller något nyttigt i godis, fast nu vet jag inte ifall naturgodis är nyttigt, men det kanske är det. Min far försöker göra så att jag inte äter godis, ja, han försöker äckla mig,så som att säga att gele godisar innehåller njurar, de kanske det gör men jag har äti godis under hela mitt liv, och jag kommer fortsätta göra det.
Haha, jag är faktiskt ganska onyttig av mig. Jag äter oftast snabbmat, som köttbullar, potatisbullar, kebab, billys pizza, och jag mestandels bara frysta saker direkt från affären. Fast jag är ju nyttig när jag kan. Så när det finns grönsaker så gör jag kanske en sallad med potatis och räkor, sen ton med Rhode Island, det är faktiskt gott, liksom potatisen ersätter osten, fast man kan ju välja att använda feta ost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0