Jag hatar snö!

När man tror att du längre inte ska snöa, så snöar det som bara den. Som tur e så har solen kommit fram och försökt smälta snön.

Men, idag är det ju måndag och då går man ju till skolan. Så var typ alla mina polare sjuka -.-. Så jag var ju nästan själv hela dagen, eller ja. Jag var med Veronica från tyskan till lunchen. Och att sitta sjäv på lunchen det är det värsta jag vet! Jag vill inte sitta med lärarna liksom. Sen apropå tyskan så ville min lärare snacka med mig i enrum, och jag trodde det var något allvarligt! Jag har väl inte gjort något dumt på internet igen(missuppfatta mig inte). Så ville hon bara snacka om tyskan med mig, shit asså jag trodde jag skulle börja gråta! Hon sa att Bo hade sagt att jag hade fått jättedåligt resultat på det senaste provet jämfört med mina andra prov. Då sa jag att jag inte tyckte om tyska för ditt o datt och min lärare sa att jag ska skita i läraren och fokusera på mina betyg istället, eller ja  typ så menade hon xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0