Renovering HT-09

När vi kommit hem från resan från thailand i sommar så ska vi börja renovera skabbstället till hus som vi har. Vi ska bygga två rum uppe på vinden(mitt rum, vardagsrum,toalett). Sen ska vårat nuvarande vardagsrum bli en matsal. Det kommer nog bli fint. Så får ju jag ett skit stort fönster i mitt rum, Mohaha! Så ska jag ha latte på väggarna och silver schablonerpå väggarna, vad det ska föreställa vet jag inte. Så är det planerat att jag ska få en 1,80 säng, och det kommer ju bli myschiigt! Jag använder ordet "så" otroligt mycket i det här inlägget. Men aja. Jag har sovmorgon imorgon, men jag tänker lägga mig tidigt ändå, så orkar duscha på morgonen sen. "Så" godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0