Tandräls

Jag mår ganska dåligt idag. Sov över hos Miss S igår,vi var väl uppe till två fast vi rundade av vid ett. Det ända vi gjorde var ju att svulla och ha cam med några kompisar. Det var väl kul, men det kunde vara "kuligare" ifall jag hade varit 100% pepp på det. Sen vid sju på morgonen gick jag hem och sov.

Så var jag hos tandläkaren idag! Usch, tog en massa bilder. Rönken och vanliga. Det känns så obekvämt att vara hos tandläkaren för man ligger där och dom ser rakt in i ens näsa! Varför jag ens tänker på det. Men jag ska åka tillbaka om två månader med någon av mina föräldrar. Övertandläkaren som tittade på mina tänder verkade vara så "överklassig" på något sätt. Jag gillar sånna som tycker andra är mindre värda, jag menar ju inte att det är bara "överklassiga" ser ner på en, men när vi ändå är inne på ämnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0